Signa aquí la resolució contra els acomiadaments a Reverté Minerals!

2015-12-04 21:43

(Firma en el formulari que està sota el text de la resolució)

NO ALS ACOMIADAMENTS A S.A. REVERTÉ !!
NO A LA PERSECUCIÓ PER MOTIUS SINDICALS I POLÍTICS !!
VOLEM QUE ES RESPECTI EL DRET A LA LLIBERTAT SINDICAL !!

El passat divendres 13 de novembre tres companys més a SA Reverté érem fulminantment acomiadats sense cap explicació. Des que el passat mes de juny es va presentar una candidatura sindical de CCOO independent, no al servei del patró, l'empresa s'ha posat molt nerviosa. El mateix procés d'eleccions sindicals ha estat ple de pressions per part de la direcció de l'empresa, per intentar acovardir els treballadors, i evitar que la candidatura pogués obtenir cap representació. Però no ho han aconseguit, i ara han decidit tallar-ho d’arrel!

L'acomiadament del company Diego González, delegat de la secció sindical de CCOO i candidat a les passades eleccions sindicals, està clarament motivat, com tothom sap, pel seu paper com a organitzador de CCOO a l'empresa, i per la feina que, al costat d’altres companys, ha permès que per primera vegada hi hagi dos delegats independents en el Comitè d'Empresa.

La realitat és que amb aquest acomiadament l'empresa vol tractar d'acabar amb qualsevol capacitat d'organització i resposta per part dels treballadors. Han arribat  tan lluny i han tingut tan pocs escrúpols, que fins i tot, per donar cobertura a l'acomiadament i tractar de deslligar-lo de qualsevol persecució sindical, han acomiadat dos treballadors de manera completament arbitrària. Volen fer semblar aquest acomiadament com un més, i per a això no tenen problema a acomiadar dos companys, ni tan sols involucrats en la candidatura de CCOO, arruïnant-los la vida.

No podem permetre que la situació segueixi així. Ara són aquests companys, i demà seran uns altres els  acomiadats, sancionats o vexats. Els sotasignats volem manifestar la nostra solidaritat amb Diego González i els altres dos companys acomiadats, i exigir a aquesta empresa que respecti una cosa tan fonamental com és la llibertat sindical i el dret a formar sindicats independents. Aquests drets estan reconeguts pel nostre ordenament jurídic, així com per la legislació internacional, i considerats com drets humans bàsics. La justícia, administracions i governs han de defensar-los garantint el seu ple i lliure exercici, i sancionant a aquells que, com en aquest cas, els vulneren. Ens comprometem a donar a conèixer aquest cas i difondre que S.A. Reverté persegueix els treballadors que exerceixen la seva llibertat sindical.

Signa aquí la resolució!

NO ALS ACOMIADAMENTS A S.A. REVERTÉ !! NO A LA PERSECUCIÓ PER MOTIUS SINDICALS I POLÍTICS !! VOLEM QUE ES RESPECTI EL DRET A LA LLIBERTAT SINDICAL !!