TOTA L'ESQUERRA DEL PENEDÈS DÓNA SUPORT A LA LLUITA CONTRA ELS ACOMIADAMENTS A SA REVERTE I PARTICIPA EN LA CONCENTRACIÓ DE L'11 DE DESEMBRE

2015-12-29 18:44
La campanya de denúncia pública pels acomiadaments i la repressió sindical a SA Reverté, iniciada fa unes setmanes, ha anat sumant, una per una, a totes les organitzacions polítiques de l'esquerra de la comarca. Especialment positiu ha estat el suport dels companys de la CUP de diversos Ajuntaments (Calafell, Cunit, el Vendrell, Llorens ...), que s'han compromès a presentar en els seus respectius plens una resolució de suport, havent realitzat a més un comunicat molt contundent denunciant l'actuació de SA Reverté.
També hem rebut la calor i el suport d'EUiA, Podem i ICV, que es vam comprometre a ajudar-nos en tot el que estigués a la seva mà, començant ja per fer-nos fotocòpies del cartell i el pamflet perquè tothom conegui que ha passat en aquesta empresa.
També hem rebut el suport d'ERC, i concretament de Jordi Salvador, dirigent i membre de la UGT, exsecretari general de la UGT a Tarragona i ara Diputat d'ERC a la província. El company ens va permetre dirigir-nos a la gent en el míting celebrat al Vendrell el passat 7 de desembre, mostrant-nos la seva solidaritat. Vam poder penjar la nostra pancarta a les escales d'accés al míting i repartim el nostre pamflet denunciant la persecució sindical.
Després d'haver aconseguit aquests suports ens hem centrat en convocar una nova concentració a les portes de la fàbrica, inundant la comarca de cartells i pamflets perquè tothom conegui el conflicte. Van acudir delegats sindicals de CCOO de 10 empreses diferents (Refratechnick, Robert Bosch, Unilan, etc ...), companys de la CUP, ICV, EUiA i Podem. També es van acostar per mostrar-nos la seva solidaritat als companys de la CGT del Vendrell, i els companys d'EMTE, una altra empresa en lluita de la comarca.
La concentració va ser un autèntic èxit, respirándose un ambient de confiança. Els treballadors de la fàbrica van rebre un pamflet, on es denunciava de nou que ha passat, tractant a més la concentració de donar-los ànims i fer-los sentir acompanyats, que no tinguin por, i que exigan lliurement els seus drets com a treballadors. Ara la campanya continua. 'Sí que es pot !!
NO ALS ACOMIADAMENTS A S.A. REVERTÉ !! NO A LA PERSECUCIÓ SINDICAL !!